Visionen er "Copenhagen"

Thomas Bjørnholm, Per Holten-Andersen, Henrik Caspar Wegener

Research output: Contribution to journalContribution to newspaper - Newspaper articleCommunication

Abstract

Fælles opgave. "Copenhagen" skal markedsføres som en vidensregion, hvor det er godt at forske, uddanne sig og drive virksomhed. Det er ikke kun en opgave for universiteterne. Opgaven skal løftes i samarbejde, som Københavns overborgmester også påpeger.
Original languageDanish
JournalBerlingske Tidende
Issue numberBerlingske Business 2. sektion
Pages (from-to)17.11.2014
Number of pages1
ISSN0106-4223
Publication statusPublished - 2014

Cite this

Bjørnholm, T., Holten-Andersen, P., & Wegener, H. C. (2014). Visionen er "Copenhagen". Berlingske Tidende, (Berlingske Business 2. sektion), 17.11.2014.
Bjørnholm, Thomas ; Holten-Andersen, Per ; Wegener, Henrik Caspar. / Visionen er "Copenhagen". In: Berlingske Tidende. 2014 ; No. Berlingske Business 2. sektion. pp. 17.11.2014.
@article{8986ffa427204169b1d2c63e527705a5,
title = "Visionen er {"}Copenhagen{"}",
abstract = "F{\ae}lles opgave. {"}Copenhagen{"} skal markedsf{\o}res som en vidensregion, hvor det er godt at forske, uddanne sig og drive virksomhed. Det er ikke kun en opgave for universiteterne. Opgaven skal l{\o}ftes i samarbejde, som K{\o}benhavns overborgmester ogs{\aa} p{\aa}peger.",
author = "Thomas Bj{\o}rnholm and Per Holten-Andersen and Wegener, {Henrik Caspar}",
year = "2014",
language = "Dansk",
pages = "17.11.2014",
journal = "Berlingske Tidende",
issn = "0106-4223",
publisher = "Berlingske Tidende A/S",
number = "Berlingske Business 2. sektion",

}

Bjørnholm, T, Holten-Andersen, P & Wegener, HC 2014, 'Visionen er "Copenhagen"', Berlingske Tidende, no. Berlingske Business 2. sektion, pp. 17.11.2014.

Visionen er "Copenhagen". / Bjørnholm, Thomas; Holten-Andersen, Per; Wegener, Henrik Caspar.

In: Berlingske Tidende, No. Berlingske Business 2. sektion, 2014, p. 17.11.2014.

Research output: Contribution to journalContribution to newspaper - Newspaper articleCommunication

TY - INPR

T1 - Visionen er "Copenhagen"

AU - Bjørnholm, Thomas

AU - Holten-Andersen, Per

AU - Wegener, Henrik Caspar

PY - 2014

Y1 - 2014

N2 - Fælles opgave. "Copenhagen" skal markedsføres som en vidensregion, hvor det er godt at forske, uddanne sig og drive virksomhed. Det er ikke kun en opgave for universiteterne. Opgaven skal løftes i samarbejde, som Københavns overborgmester også påpeger.

AB - Fælles opgave. "Copenhagen" skal markedsføres som en vidensregion, hvor det er godt at forske, uddanne sig og drive virksomhed. Det er ikke kun en opgave for universiteterne. Opgaven skal løftes i samarbejde, som Københavns overborgmester også påpeger.

M3 - Bidrag til avis - Avisartikel

SP - 17.11.2014

JO - Berlingske Tidende

JF - Berlingske Tidende

SN - 0106-4223

IS - Berlingske Business 2. sektion

ER -

Bjørnholm T, Holten-Andersen P, Wegener HC. Visionen er "Copenhagen". Berlingske Tidende. 2014;(Berlingske Business 2. sektion):17.11.2014.