Unge forskere bliver klogere på forskningens rolle i samfundets udvikling

L. Sønderberg Petersen

    Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

    Abstract

    Hvordan kommer forskningen samfundet og erhvervslivet til gode? Et kursus, som tager udgangspunkt i de ph.d.-studerendes forståelse af deres eget projekts betydning for forskning, erhvervsliv og samfund søger at besvare spørgsmålet.
    Original languageDanish
    JournalRisønyt
    Issue number4
    Pages (from-to)29-30
    Publication statusPublished - 2002

    Cite this

    Sønderberg Petersen, L. / Unge forskere bliver klogere på forskningens rolle i samfundets udvikling. In: Risønyt. 2002 ; No. 4. pp. 29-30.
    @article{70059f3b43f6450abd30a42af034dd15,
    title = "Unge forskere bliver klogere p{\aa} forskningens rolle i samfundets udvikling",
    abstract = "Hvordan kommer forskningen samfundet og erhvervslivet til gode? Et kursus, som tager udgangspunkt i de ph.d.-studerendes forst{\aa}else af deres eget projekts betydning for forskning, erhvervsliv og samfund s{\o}ger at besvare sp{\o}rgsm{\aa}let.",
    author = "{S{\o}nderberg Petersen}, L.",
    year = "2002",
    language = "Dansk",
    pages = "29--30",
    journal = "Ris{\o}nyt",
    issn = "0108-1054",
    number = "4",

    }

    Unge forskere bliver klogere på forskningens rolle i samfundets udvikling. / Sønderberg Petersen, L.

    In: Risønyt, No. 4, 2002, p. 29-30.

    Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

    TY - JOUR

    T1 - Unge forskere bliver klogere på forskningens rolle i samfundets udvikling

    AU - Sønderberg Petersen, L.

    PY - 2002

    Y1 - 2002

    N2 - Hvordan kommer forskningen samfundet og erhvervslivet til gode? Et kursus, som tager udgangspunkt i de ph.d.-studerendes forståelse af deres eget projekts betydning for forskning, erhvervsliv og samfund søger at besvare spørgsmålet.

    AB - Hvordan kommer forskningen samfundet og erhvervslivet til gode? Et kursus, som tager udgangspunkt i de ph.d.-studerendes forståelse af deres eget projekts betydning for forskning, erhvervsliv og samfund søger at besvare spørgsmålet.

    M3 - Tidsskriftartikel

    SP - 29

    EP - 30

    JO - Risønyt

    JF - Risønyt

    SN - 0108-1054

    IS - 4

    ER -