Servicemodel til understøttelse af bibliotekernes arbejde med og services i relation til systematiske reviewopgaver

Thomas Erlandson Vibjerg Hansen, Maria Ravnkilde Christensen, Susanne Sofia Luisa Thrige, Maria Viftrup Schneider

Research output: Book/ReportReportCommunication

51 Downloads (Pure)

Abstract

Den samlede model over opgaver og services kan anvendes og tilpasses efter brugernes behov og bibliotekernes egne ambitioner og kompetencer. Modellen er opdelt kronologisk i tre faser, hvortil der knytter sig en række forskellige biblioteksservices med underliggende opgaver. De tilknyttede biblioteksservices kan variere i form på 3 niveauer alt efter bibliotekets grad af involvering i review-arbejdet.
- På serviceniveau 1 fungerer bibliotekaren primært som vejleder.
- På niveau 2 har bibliotekaren en mere udførende rolle.
- På niveau 3 er bibliotekaren en integreret del af review-projektet.
Original languageEnglish
Number of pages11
Publication statusPublished - 2020

Bibliographical note

Udarbejdet af arbejdsgruppe under DEFF-projektet ”Udvikling af servicemodeller og kompetencer i forhold til bibliotekernes rolle ved udarbejdelse af systematiske oversigtsartikler (Systematic Reviews)”

Fingerprint

Dive into the research topics of 'Servicemodel til understøttelse af bibliotekernes arbejde med og services i relation til systematiske reviewopgaver'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this