Drivsel - drift og trivsel i callcentre

Niels Møller, Inger-Marie Wiegman, Jens Voxtrup Pedersen

    Research output: Book/ReportBook

    298 Downloads (Pure)

    Abstract

    Bogen fortæller om resultaterne af et treårigt projekt om arbejdet i callcentre som blev afsluttet i 2006. Projektet ”Callcentre – udvikling af arbejdet” gennemførte udvikling af arbejdet, arbejdsorganiseringen og kompetencerne i tre store danske virksomheder Nykredit, Danske Bank og TDC, som har deres egne callcentre. 700 medarbejdere og ledere deltog i udvikling, uddannelse og organisationsforandring i projektet. Der var tale om et af de største danske forsknings- og udviklingsprojekter, hvor medarbejdere, ledere, konsulenter og forskere gik sammen for med udgangspunkt i arbejdsmiljøet at skabe et positivt perspektiv for arbejdet. Projektet blev støttet af Den europæiske Socialfond og udført af forskere og konsulenter fra Danmarks Tekniske Universitet, TeamArbejdsliv og Handelsskolen Sjælland Syd.
    Original languageDanish
    Place of PublicationKongens Lyngby
    PublisherInstitut for Produktion og Ledelse
    Editionfirst edetion
    Number of pages127
    ISBN (Print)87-91035-45-7
    Publication statusPublished - 2006

    Cite this