TY - RPRT
T1 - Call centre i Danmark 2004 - Ledelse, samarbejde og teknologi
AU - El-Salanti, Nadia
AU - Sørensen, Ole Henning
AU - Wiegmann, Inger-Marie
PY - 2004
Y1 - 2004
N2 - Cornell University i staten New York, USA har igangsat en international benchmarking undersøgelse af HR management og ’performance’ i call centre. Den har titlen ”The Global Call Center Industry Project. Strategy, HR Practices, & Performance”. Undersøgelsen er sponsoreret af ”Russell Sage Foundation”. Den finder sted gennem et samarbejde mellem uafhæn-gige forskere i og omkring universitetsmiljøerne i en række lande i EU, Nordamerika, Afrika, det sydlige Asien, Syd-Øst Asien og Australien.
I Danmark er det Danmarks Tekniske Universitet der er ansvarlig for un-dersøgelsen. CASA (Center for Alternativ Samfunds Analyse) har fået til opgave at gennemføre undersøgelsen og herunder at analysere og afrappor-tere undersøgelsens resultater. Den danske del af undersøgelsen er gennem-ført i perioden marts 2004 – oktober 2004.
AB - Cornell University i staten New York, USA har igangsat en international benchmarking undersøgelse af HR management og ’performance’ i call centre. Den har titlen ”The Global Call Center Industry Project. Strategy, HR Practices, & Performance”. Undersøgelsen er sponsoreret af ”Russell Sage Foundation”. Den finder sted gennem et samarbejde mellem uafhæn-gige forskere i og omkring universitetsmiljøerne i en række lande i EU, Nordamerika, Afrika, det sydlige Asien, Syd-Øst Asien og Australien.
I Danmark er det Danmarks Tekniske Universitet der er ansvarlig for un-dersøgelsen. CASA (Center for Alternativ Samfunds Analyse) har fået til opgave at gennemføre undersøgelsen og herunder at analysere og afrappor-tere undersøgelsens resultater. Den danske del af undersøgelsen er gennem-ført i perioden marts 2004 – oktober 2004.
M3 - Rapport
BT - Call centre i Danmark 2004 - Ledelse, samarbejde og teknologi
PB - Center for Alternativ Samfundsanalyse (CASA)
CY - København
ER -