Press/Media: Press / Media

Description

Sisse Fagt, som er seniorrådgiver i Afdeling for Risikovurdering og Ernæring, DTU Fødevareinstituttet, mener, at kostkampagnerne har haft en effekt, selvom man ikke kan lave kontrollerede forsøg og måle før og efter Hun peger på, at f.eks. 6 om dagen-kampagnen og fuldkornskampagnen har givet synlige resultater. Kampagner med et positivt budskab, inspirationsmateriale, opmærksomhedsskabende tiltag sammen med tiltag der gør det sunde valg det lette valg kan virke. Partnerskaber om budskaber er gode i denne sammenhæng, da alle spiller med og hvis der er et simpelt logo, så hjælper det også på sundhedsvalg i en travl hverdag.

Subject

Virker kampagner?
Period24 Aug 2016

Media contributions

1

Media contributions

  • TitleVirker kampagner?
    Media name/outletDR P1 Morgen
    Media typeRadio
    Date24/08/2016
    Producer/AuthorMia Ulfgaard
    PersonsSisse Fagt