Drivsel - drift og trivsel i callcentre

Publication: CommunicationBook – Annual report year: 2006

Documents

View graph of relations

Bogen fortæller om resultaterne af et treårigt projekt om arbejdet i callcentre som blev afsluttet i 2006. Projektet ”Callcentre – udvikling af arbejdet” gennemførte udvikling af arbejdet, arbejdsorganiseringen og kompetencerne i tre store danske virksomheder Nykredit, Danske Bank og TDC, som har deres egne callcentre. 700 medarbejdere og ledere deltog i udvikling, uddannelse og organisationsforandring i projektet. Der var tale om et af de største danske forsknings- og udviklingsprojekter, hvor medarbejdere, ledere, konsulenter og forskere gik sammen for med udgangspunkt i arbejdsmiljøet at skabe et positivt perspektiv for arbejdet. Projektet blev støttet af Den europæiske Socialfond og udført af forskere og konsulenter fra Danmarks Tekniske Universitet, TeamArbejdsliv og Handelsskolen Sjælland Syd.
Original languageDanish
Place of publicationKongens Lyngby
PublisherInstitut for Produktion og Ledelse
Editionfirst edetion
Number of pages127
ISBN (print)87-91035-45-7
StatePublished - 2006
Download as:
Download as PDF
Select render style:
APAAuthorCBE/CSEHarvardMLAStandardVancouverShortLong
PDF
Download as HTML
Select render style:
APAAuthorCBE/CSEHarvardMLAStandardVancouverShortLong
HTML
Download as Word
Select render style:
APAAuthorCBE/CSEHarvardMLAStandardVancouverShortLong
Word

Download statistics

No data available

ID: 2498869